MeLekSeLiM 8 binle girdim holo almıştım ama ben aldığımda risksizdi yani en dip fiyattaydı kaybedeceğim bişey yoktu bu arada daha önce de söyledim holo tam 3 yıl süründürdü milleti en son dibi gördü işte görünce ben alıverdim sonra kısa sürede zirve yaptı