demioz Bende chiliz var 6-7 TL olursa kurtulacağım, onun dışında Btt var, Tron var bunları uzun vadeli bekletmeyi düşünüyorum zaten param katlansın dursun çekmeyeceğim. Chilizden kurtulursam Holo almayı düşünüyorum. Senin bahsettiğin coinler hiç biri ilgimi çekmedi çünkü bende şöyle bir düşünce var ne kadar düşük coin o kadar iyi kar.