4 ay 28 günlüğüz bizde. Hipp kavanoz mamalardan yediriyorum ben. 2 günde 1 kavanoz bitiyor. 120 cc veriyorum günde 3 4 kez onun dışında emiyor beni tam doymasa da. 10.30 11 gibi uyuyor 2 de ve 4 5 arası uyanıyor sonra 8 de uyanıyor. Aşırı sinirli ve çok fazla ağlıyor bu aralar bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Örümcekte zaman geçiriyoruz, dans ediyoruz, yüz üstü aktiviteler yapıyoruz falan idare ediyoruz çok şükür