Oğlum bu hafta sonu 5aylık olacak. Gündüz uykuları güzel çok şükür fakat gece uykuları şu ara çok kötü saat başı uyanıyor beşiği sallıyorum geri uyuyor sabaha karşı 4-5-6 gibi uyanık kalıyor 1-2 saat sonra geri yatıyor. Sanırım uyku atağı geçip bitmesini bekliyoruz. Yaklaşık 3 aydır meme reddi yaşıyorduk, gündüz uyku arası ve geceleri emiyordu. Gündüz emzirmek faciaydı. 8 kilo. Kilo alımı iyi olduğu için biraz daha rahattım ama yine de meme reddi aşırı yıpratıcı bir şey. Bu da bu hafta itibariyle baya azaldı elhamdulillah artık emiyor gündüzleri de güzelce. Yaşayan varsa geçecektir inşallah sadece sabredin bebeklerde bu aylarda sık yaşanan bir durum. Beni kim görse senin yerinde olsam mama verirdim diyodu. Ama annelik gerçekten sabır işi, boşuna cennet ayaklarımızın altında değil. Gece emmesi de 3-3.5 saatte bir. Gaz sorunu da 4 ay itibariyle bitti çok şükür istediğim her şeyi yiyorum artık.