Mutluluk bizde hep gimat grosstan yapıyoruz. Su an hersey pahali aslında karşılaştırma yapılsa diyer gross marketlere göre bazı şeyler ucuzsa bazi şeyler pahali oluyor bir iki lira. Ama suda gercek Migros carrefour gibi yerlere bakarak yine uygun geliyor oralardan yapsak aylık alışverişi iyice batmistik bence 😂