Gamzeliyy bende de astigmat var ama sürekli kullanmadığım için taktığımda bende de oluyor hatta bi süre başımın ağrısını filan bile oluyor normal bence. Sonuçta görüş birebir bağlantılı beyinle. Birden her şey HD kalitesinde olunca baş dönmesi normal gibi 😂