Kızlar gözlüklü bir insanım miyopum var ama gözlüğümü sürekli takmıyorum sadece tv karşısında takıyorum çoğunlukla çıkartıyorum ara ara taktığım için yeniden bir alışamama durumu olur mu baş dönmesi yapıyor ara ara takınca sizde de öyle oluyor mu sürekli takıyor musunuz gözlüğünüzü?