Gokhangurbet58
[bilinmeyen] canm bence kilosu az bende anne sutu veriyorum ogluma 1 ay 14 gunluk 5500 kilo 57 cm
Gokhangurbet58
Gokhangurbet58 3 kilo 50 cm dogdu
Rabia88
Gokhangurbet58 kg az demişsiniz ama zaten ufak doğmuş doğum kgsuna göre kg alımı yorumlanmali benim kızım 1 aylıkken 5 kg du bana göre de az ama kilolu doğmuştu arada fark olması normal
Arsenakres
Gokhangurbet58 benim kızım 3190gr doğmuştu şimdi 2 aylık 4835gr olmuş doktora mama takviyesi yapmalıyım diye sormuştum ki kızım boyuna veriyormuş kesinlikle başlama kilo alımı gayet iyi dedi ısrarla 🙄
UmayNil
Gokhangurbet58 bebeğiniz kaç kilo doğdu
gamzesez
[bilinmeyen] bebeğinizin kilosu az, onu ver bunu ver diyenlere kulak tıkayın lütfen. Bebeğin bir ayda en az 600 gr alması beklenir. üst limit yoktur. Sizin bebeğiniz zaten gayet güzel kilo almış. neye göre kime göre az? Sadece anne sütü içiyorsa çok şanslısınız. Sakın başkalarını dinleyip mama vermeyin. Maalesef kilo almanın sağlıklı olduğunu düşünen beyinler var hala. zayıflık bir hastalık değildir, önemli olan sağlığının yerinde olması. Moralinizi bozmayın.
MTkutay
gamzesez insanlar bebekleri tombik görmeyince hasta muamelesi yapıyor. Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor 2 buçuk aylık ve kilosu biraz fazla görenler hastalığı mi var diyor sinir oluyorum hayır sadece yapisal bir durum yeni dogan profosorlerine götürüp muayene ettiriyorum sağlıklı benim cocugum diyorum ağız bukuyorlar bu insanlar cok degisik
Manolya
gamzesez katılıyorum kesinlikle ayrıca doktor gayet normal demiş lütfen anne sütü aldığı sürece mama ya alıştırmayın doktor tavsiye etmediği sürece özellikle
gamzesez
[bilinmeyen] Bunu söyleyenler alsınlar bir biberon mamayı içsinler, tadının ne rezalet bişey olduğunu görsünler. Resmen şeker deposu. sizin sütünüz yetiyorsa sakın kimseyi dinlemeyin. bebeğinizde bir sorun olsa doktorunuz söylerdi zaten
Aslancik
[bilinmeyen] 1 ayda 1600 gr cok iyi masallah canim sen sadece doktorunu dinle sutun yeterli bence bebegin kucuk dogmus zamanla acigi kapatcaktir
seydaac
[bilinmeyen] canım benim kızım da 2 ay 9 günlük sadece anne sütü alıyor. İlk bir hafta hastanede yattığımız için mama takviyesi yaptık ama sonra bıraktım sütümü artırmaya gayret ettim. İki ayda 1700gram almış doktor bize de anne sütüne göre normal dedi. Mama vermem gerekiyor mu diye sordum kesinlikle mamaya gerek görülecek bir durum yok dedi. Mamaya başlarsak sütün azalır dedi. Sağlığı yerinde ise sen de çevredekileri duymazdan gelmelisin. Ayda en az 600 gram alması yeterli. Günlük bez sayısını da takip et istersen bir süre ona göre yetersiz görürsen mama başlarsın ama bence gerek yok mamaya.
Ferzanberaa
[bilinmeyen] Eğer sütünüz miktar olarak yetiyorsa mama yerine sütünüzü kaliteli hale getirecek yiyecekler tüketebilirsiniz. Ben bebeğin kilo alımında büyük etken olduğunu düşünüyorum. Ve bizzat tecrübe ettim.
seydaac
Ferzanberaa neler önerirsiniz peki ben de bunun için uğraşıyorum da.
Dilanyavuz
Ferzanberaa neler kullandınız kalitesini arttırmak için
Joipt
Ferzanberaa hangi yiyecekler sütü kaliteli hale getirir acaba?
seydaac
[bilinmeyen] bizim de aynı herkes mama başka deyip duruyor inatçı ilan ettiler beni 😂 eşimle gittik doktora bir de o kadar ısrar dan sonra üniversitede doçent bulduk uzmanlık alanı yenidoğan bebek sağlığı, doktor kesinlikle mama vermeyin dedi eşim de mama ver diyenlere cevabını veriyor.
melissrn
[bilinmeyen] doğduğu kiloya göre çok iyi bence
Aslancik
[bilinmeyen] oda iyi ayda 800 gr biraz daha sık ve uzun emzir 1 kg dan fazla alir
melissrn
Benim oğlumda 2700 doğdu 2.ayda 5.490 kg 56 cm di..doktor ne diyorsa doğrudur bence doktor iyi diyorsa iyidir kimseyi takma kilosunun çok olması sağlıklı demek değil doktor zaten zayıf görse kendi söyler mamaya başlayın diye
Onetreehill
Benim oğlum da 3700 doğdu, 24 günlüğüz sanırım 5 e doğru gidiyoruz😳 sadece anne sütü veriyorum.
Aydiles
[bilinmeyen] bence cok güzel kilo almıs ve bebeğiniz çok şanslı 🍀 ne güzel sadece anne sütüyle besleniyor, benim doğumdan beri sütüm yetersiz mama takviyesiyle devam ettiğimiz halde ilk ay 900gram almış, sizinki 1 ayda sadece anne sütüyle 800gram almış oluyor, kilosuda boyuda çok güzel, başkalarına hiç kulak asmayın hem her doktorun dediği gibi kilolu bebek değil sağlıklı bebek olması önemli💙
Yeliz
[bilinmeyen] daha sık emzirin çok güzel kilo almış. Şuan 1 saatte 1 emiyorsa siz yarım saatte bir emzirin. Şuan kanser hastalarına bile anne sütü öneriyorlar. Çok matah bişi olsaydı mamayı önerirlerdi. Araştırıp gösterin kanser hastaları deli gibi anne sütü arıyor siz olan anne sütü yerine mama vermeyi düşünmeyin hiç. Eşinizede gösterin o zaten susturur onları. Kendi mama veriyor diye insanlar herkes versin diye mi düşünüyor anlamıyor. Bana çok art niyetli geldi. Tanımıyorum siz daha iyi bilirsiniz gerçi. Bırakın bol bol emsin. Hiç başaramadınız benim çocuğum kimse karışmasın diye kestirip atın.
HilalAnl
[bilinmeyen] kesinlikle mama verme doktorun kilo alımının iyi oldgunu söylüyorsa dogrudur azsa zaten kendısı sana öneride bulunacaktır
Damladerin
[bilinmeyen] sütün kesinlikle yarıyor ama ilk 3 ay belli bi kilo alması lazım ayda 800-900 gibi sonra vermesende olur diye biliyorum emzirirken mamayı hazırda tut daya belki çaktırmadan yaparsan alır ☺️
Dilanyavuz
[bilinmeyen] benim bebeğimde 2600 doğdu 3 aylıkken 5150 iydi kilosu banada herkes mama ver diyor ama doktor kilo alımı gayet iyi diyo eşimde bana destek saolsun sadece emziriyorum takılma bence tamm de geç 😉
Gokhangurbet58
Rabia88 aynen haklisiniz bn zayif dogdugunu sonra ogrendim. Zanettim ki 3 kilo falan dogmus ondan zayif dedim sonra dogunca da zayifti dedikten sonra kilosu normal geldi. Allah saglik versin gercekten kilo hic onemli degil onlar iyi olsun yeter.