DoganurcaN benim kızım da şuan 3 ay 17 günlük geçen hafta tartılmıştı 7800 gramdı. Doktorumuz bu aylarda alınan kilonun çok sakıncalı olmadığını zaten diş ve yürüme dönemlerinde atacağını söyledi. Bizim de Allahtan boyumuz uzun göstermiyor pek sağlıklı olsun da gerisi mühim değil yürüyünce kalmaz annesi merak etme