Selam bacıkolar, benim bebitom tontik doğdu 4560 kg olarak, aylık ölçüm yaptırıyoruz şuan 1 ay 18 günlük 6500 kg oldu maşallah, yüksek kiloda doğduğundan dolayı kilo artışı normal diye düşünüyoruz ama 15 gün önce 5700 kgydu, yani artışı hızlı mı bilemedim düzgün bi doktor bulamadık daha burda muhattap olacağımız, sadece anne sütü alıyo meme bağımlısı olduğu için aç olmasa bile istiyo içiyo kusuyo sanırım doyma noktası yok bebeğimin gidişatı şuan için çok tatlış olabilir ama kilo sağlık değildir durumu da var bu yüzden ilerde problem olabilir mi acaba bu durum? Aynı durumda olan arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum💋