Gizemcellat Melikeecbnn benim bebegim de 9 aylik ve emeklemiyor hicbir problemi yok ama en ufak bir vitaminsizligimiz bile çıkmıyor çok şükür ama yok bir türlü emeklemiyor bazen geri geri emekliyor o kadar 🤷🏼♀️😶
Sedaaras09 Melikeecbnn 10 buçuk aylığa gireceğiz dediğin gibi yüz üstü koyunca basıyor çığlığı emekleme desen 0 her bebeğin gelişimi farklıdır diyorum bende bianda kalkıp yürür belki sağlıklı olsunlarda
SrcAndMom Melikeecbnn 10.aya gircez yüzüstü bırak çığlık çığlıga ama koltuğun kenarını tutup ayakta durabiliyor..bnde emeklediğini göremicem herhalde direk yürüyecek
3MelekAnnesi3 Melikeecbnn emeklemesi gerekmez doktorlar emeklemeyi bir gelişim olarak degerlendirmiyor ancak 8 ay sonunda desteksiz oturması cok önemli