Melikeecbnn canım emekleme bir gelişim belirtisi olarak görülmüyor doktorlar tarafından tabi gelişimi iyiyse mesela destekli yada desteksiz oturuyormu hareketlimi ellerini kullanabiliyormu bir şeyi almak bir elinden diğer eline vermek gibi bunlar varsa emeklemesede olur demişti bizim doktorumuz 7 aylık olduk desteksiz oturabiliyor yüz üstü bende yatıramıyorum ağlıyor istemiyor canı isterse yan dönüyor binara gece yan yatarak uyurdu artık onuda yapmıyor sadece bir iki kere yüz üstü döndü bir daha dönmedi ama sıkıntı yok dedi doktorumuz