Nida_nur4448 Bir_prens_annesi bnimde 3 yaşında kızım 4 ay 15 günlük bebeğim War göbeğim kaldı bnimde,😊😊
elifsezer_ Kbrdn Böbeğim indi zaten canım.Alt karnımı toparlayamadım çok sarkık kaldı.Elle basıldığı zaman boş deri sanki.Egzersizlede toparlanmıyor.Ama bir ay oldu egzersizlere başlayalı.İnşallah toparlanır🤲🏻😊.
elifsezer_ Zeynep11 Canım alt karnında toparlandımı.?Benim alt karnımı toparlayamadım çok sarkık duruyor. boş deri gibi sarkık😔.Alt karın için hangi egzersizleri yaptın.?Şimdi dümdüzmü karnın😊.
Zeynep11 elifsezer_ evet zaten benim en büyük sıkıntım alt karın dı. Sanki iç organlarım dışarı fırlamış gibi duruyodu 😅 açken bile göbeğim sarkık oluyodu bide yemek yiyince 🙊🙊 az önce bahsettiğim, chloe ting 2 weeks abs diye videoları var youtubede onları yaptım 2 haftada tamamen toparladı 🌼
Pinky35 Ekmeği ve şekeri kestim, bol su, ve saat 6 dan sonra yemek yemiyorum.. 10 günde 4 kilo verdim 😊😊😊😊😊
F0244 Korse kullanın sıkılaştırıyor doğum yaptığımda doğum yapmamış gibiydim şimdi eşi halime geldim sayılır
Annelik30 Durukusunannesii hangi korseyi kullandınız acaba ben düzenli kullanmadım 4 ay bitii göbeğim sarkık ve göbekliyim
EmineB10 Bir_prens_annesi evet nispeten geçer ama tam eski haline dönmüyor maalesef. Ben 168 boy 55 kiloda olan bir insanım kilo yok yani anlayın diye yazıyorum. göbek de gitti ama hala oturunca böyle bir buruş buruşluk oluyor asla eskisi gibi sıkılaşmadı göbeğim 🙄