mltmkrkl ben de başta mama verdim benim ikisini sakınca 120 oluyprfu en fazla . Doymadıgını düşünüyordum çünkü ne kadar mama versem içiyordu . 2. Ay mama vermemyi denedim önce tiskinsin diye mamasını değiştirdim . Sonra sürekli emzirmeye başladım. Zaten doydugunu anlıyorsun . Hatta mama vermediğim ay daha cok kilo aldı. Tabi mama yemediği için daha cabuk acıkıyor önceden 4 saatte isterdi şimdi 1.5 2 saatte