mltmkrkl canım bende ilk başta çok yanlış doktor kurbanı oldum direk mama ver demişti bana bebeğim sarılıkken, doktorumuzu değiştirdim ona demiştim doymadığını düşünüyorum sürekli emmek istiyor diye aynı senin gibi sağınca benimde sütüm geliyordu ben 120 cc kadar sağıyordum fazlasıyla uğraşmıyodum zaten onu bitiremez diye ki ozamanlar 30 cc sar zor bitiriyordu. Doktorum bana bebek bu ağzı boş kalsın istemez hiç emzik tutuyosa emzikle oyala ne zaman acıkıp ağlarsa sık sık emzir dedi bu bazen saat başı oluyor bazen 1.5 2 saatte bir oluyor şimdi bebeğim 3 aylık oldu az önce hem 60 cc sütümü sağıp verdim (gazı olduğu için sancısı vardı tüm gün çok az emdi göğüslerim çok dolduğu için sağmak zorunda kaldım) hemde emzirdim güzel emdi bu sefer ve bunların arasında yarım saat 45 dk bile yoktur. Yani bence senin sütün fazlasıyla yeterli sen sık sık emzir mamayı bırak emzirdikçe sütün de artar. Hani sütün az olsa ya da hiç gelmese mecbur mama tamam ama sütünde geliyorken onun sadece sana kokuna ve anne sütüne ihtiyacı var