YamanAli Neslidamla aynen bendede 5 haftalıkken alttan bakmştı. Ama budbeğerler baya 2 aylıga falan denk geliyor nerdeyse kalp atışıda duyulması gerekirdi
Blackcloud YamanAli Geç döllenme olabilir canım, değeride bayağı yüksek maşAllah, çoğul gebelik bile olabilir, inşAllah keseyide görürsünüz.
limonlukarpuzzz YamanAli Alttsn musyeneyi genelde önermiyor doktorlar. Benimde çok yuksekti ama kese gorunmuyordu geç döllenme olmuştu kalp atişinida gebeliğini sonlandirmayi dusundugu hafta duymustuk hatta :)
Kereminannesiii YamanAli geç döllenme olabilir değerler yüksek olsa bile kese karından görünmeyebilir alttan muayene olmasında herhangi bir sorun olmuyor bende oğlumu o şekilde görmüştüm
EmineYilmaz YamanAli alttan gözükür canım benimde 8. Haftaya kadar gözükmedi karnımdan alttan 4+5 te gözüktü
Mommysharkdoodoodoodoo Ben hep alttan muayene oldum bir sakıncası da yok sanılanın aksine hiçbir zararı yok.
Mineetik YamanAli bende kese 4 haftalık olana kadar görülmedi. Doktor dış gebelikten şüphe etti ama bir hafta daha bekleyelim dedi bir hafta sonra gidince keseyi gördü. Telaş etmeyin insallah kardeşinizin de görünür. Bazen böyle görünmeyebiliyor kese. Çok küçük olunca