YamanAli Selam başına gelen varmı. Kardeşimin değeride karnından bakınca kese yok. Alttan muayene yarın yapılıcak tabi biz merak içerisinde olduğumzdan danışmak istedim ?
Ali_Han20 YamanAli acale etmeyin alttan muaye yaptırmasın beklesin. Alttan muayene benim Dr önermemişti.
Misterious YamanAli yanlış hatırlamıyorsam bu değerde kalp atışı bile duyulması gerekir. Dış gebelik olma ihtimali yüksek malesef
Papatyaseverr Ali_Han20 Niye doktorlar hepimizden iyi biliyorlar banada 11. Haftalarda yapıldı şükür bir sorun olmadı alttan herşey daha rahat incelenebiliyor diye bazen doktorlar öneriyor
Ali_Han20 YamanAli alttan muayene esnasında kadının kasılma ihtimali yüksek kalısılırsa VS bebek zarar görür demişti
YamanAli Blackcloud yok dün test yaptı evde 2 tane pozitif çıktı bugğn kan verdi değeri 64410 ama kese görünmüyor bu değerde görğnmesi gerekirdi yani benm 5-6 haftamda görünmüştü.bu değere göre nerdeyse 8 haftalık gibi. Oyğzden tedirgin olduk
Sultiii Dış gebelik olabilir 😔alttan muayene bhcg değeri yüksek olduğu için usg de kese görünmez ise yapılması gerekir çünkü gebelik kan değeri yüksek
Blackcloud YamanAli Geç döllenme olabilir canım, değeride bayağı yüksek maşAllah, çoğul gebelik bile olabilir, inşAllah keseyide görürsünüz.
YamanAli Ali_Han20 hmm anladım ama mecbur bakılck çünkü kese yok dış gebelikse bide değeri cok yüksek çünkü
Ayminaa Ben de 7 haftalıkken alttan baktirmistim keste 5 haftada ultrasonda gözüküyor daha sonra kalp atışı bakılıyor bence de batırın bi bikez dış gebelikse daha kötü olmazmi beklenilirse
Neslidamla YamanAli rahimin seklinden kaynaklanıyor olabilir benim de kalp atısı geç duyulmustu alttan muayenenin bir sakıncası yok , bana doktorum alttan bakınca keseyi gördü ve kalp atısını öyle duyduk
YamanAli Neslidamla aynen bendede 5 haftalıkken alttan bakmştı. Ama budbeğerler baya 2 aylıga falan denk geliyor nerdeyse kalp atışıda duyulması gerekirdi