ikizerkekannesi Ben bluz ve pijama takımı almıştım 3 5 tane fiyatı çok uygundu 16 tl sanırım bluz 10 tl 5 6 sene önceydi ve hala da giyerim kumaşını çok seviyorum. Kartla alışveriş yapmıştım bir sorun da olmadı hemen gönderiyorlar. Yakın zamanda hiç almadım kendimi trendyola adadım aha ahaa 😂 artık herşeyimi ordan alıyorum. İyi hatırlattın bende 2 3 parça bir şeyler alim birissineden