ikizerkekannesi Balliko güzel denk gelmiş cidden Sanada yaradı banada yaradı😁benden hızlı çıkmışsın ben daha bakma aşamasındayım ☺️
Nurdan123 ikizerkekannesi onu bilmiyorum ya ablam sipariş vermişti toplu olarak kendisine de birşeyler almıştı o yüzden ablama gitmişti ben ondan aldım ablam böyle alıp arkadaşlarına falan da satıyor ürünler gayet güzel yani 😊🌸
Nurdan123 ikizerkekannesi rica ederim 😊deneyin memnun kalmazsanız bidaha alışveriş yapmazsınız sevgiler 🌸
cikolatali_waffle ikizerkekannesi 2 kez alışveriş yaptım memnun kaldık fiyatına göre gayet kullanılabilir ürünleri
AlyaMeyra ikizerkekannesi siz dikince bende baktım gerçekten fiyatlar uygun fakat kumaş türünde sadece penye yazılmış kalitesi nasıl acaba %100 pamuk mu
ikizerkekannesi AlyaMeyra hiç bilmiyorum 50 tl üstü kapıda ödeme çıkıyor 2 tane alıcam deneme amaçlı bakalım nasıl gelicek ama belki %100 pamuk değil başka türleride karıştırmışlardır
Hatice_nur07 ikizerkekannesi daha önce alışveriş yaptım güvenilir ama cok kaliteli bişey beklemeyin fiyatına göre kalite yani birde bedenleri büyük geniş kalıp ve esnek kumaş yanı
ikizerkekannesi Hatice_nur07 kalıp bilgisi iyi oldu doğumdan sonra göbeğim kaldı biraz 1 beden büyük mü alsam diye düşünüyordum teşekkür ederim ☺️
Hamzacan ikizerkekannesi canm sayfaya baktım uygun ewet ama trendyolda da uygun takımlar war ben almştm siyah inci markalı hem de 50 TL isterseniz bakn
ikizerkekannesi Hamzacan baktım trendyola ama bu aralar önden düğmeli pijamalar çok hoşuma gidiyor onlarda hep 90-100 tl civarı bu sitede 45 tl olunca baya ilgimi çekti