AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody En büyük tavsiyem annesi sizsiniz,en iyisini siz bilirsiniiiz. Diğer herkese de ben bilirim deyiverin,mutlu son. ☺️💜
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bu bence her zaman doğru değil 🙄 İçgüdüler evet, araştırmalar evet. Ancak hangimiz hata yapmıyoruz ki 🤷♀️
momideastr Bebeğim üç aylık olacak evde hergün bir mücadele var. Valla 15 16 hatta20 saat uykusuz kalabildiğimi ve bir gülüşe tav olabildiğimi 32 yaşında öğrendim. Ha Bi de elle süt sağmanın makinalara oranla 10 kat daha işe yaradığını (en azından bende) tecrübe ettim. Onun dışında siz öğrenci bebeğiniz öğretmen oluyor zaten
kahvekokusuu momideastr evet kesinlikle elle süt sagimi cok cok etkili sütüm kesildigi bir dönem olmustu yaklasik 2 ay elle sagim yapmıştım makinelere göre cok daha etkili ve sütüm geri geldi cok şükür
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody Hata insanlar içindir hepimiz yapabiliriz. Ama bebeğim için en iyisini ben bilirim. Ben ne yiyeceğini bilirim,üşüyüp üşümediğini,nasıl uyuması gerektiğini,ne zaman uyuması gerektiğini,neyle oynaması,nasıl sevilmesi, ne yapması ben bilirim. 😇
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Doğrusunuz aslında ama istisnai durumlar geldi aklıma. Eski konuları hiç açmayayım 🙈🙈
CemreKerem35 Woody Bebeğinizin bir tanecik yaşı kutlu olsun😅💜 Benim önerim ; Zaman çok değerli ve asla geri dönmüyor. Geçen her an ileride çook çok ozleniyor. Oğlum 1 yaşındayken bana kocaman oldu gibi geliyordu ama şu an o hallerine baktığımda hala bebek hala tospik geliyor gözüme😅 Her anın kıymetini bilmek lazım .
[silindi] Woody ayyy oğlum 4 aylık şu an çok sorunlu bi bebek yemek ev falan umrumda değil birde 2 buçuk yaş kızım var bütün günüm ikisiyle geçiyor aç olduğumu bile unutuyorum bazen umarım bende oğlumun sağlıkla 1 yaşına geldiğini görürüm 🥺😥
limonlukarpuzzz NaimeYilmaz o zaman 2 yaş için benden size ve tüm 2 yaşla mücadele eden annelere gelsin 😂😂
Eytufe Woody Aylarca ek gıdayi reddeden sadece anne sütüyle beslenen Günden güne kilo kaybeden bir bebek annesi olsaydınız yine böyle yazar mıydınız Bekara boşamak kolay misali..😕