Doğum yaptıktan sonra deli gibi bilmediklerimi araştırırken “Allahım ben de böyle önerilerde bulanacak duruma gelebilecek miyim?” derdim. Kızım yaşına girsin, açacagım ben de konuyu dedim o zaman😀😀
İnanması güç ama miniğim 1 yaşında.
Ağlamıyorum, gözüme toz kaçtı. 🙈🙈
Neyse ilk ve en önemli tavsiyem şu,
Ev illa ki toplanır.
Karın 1 lokma ekmekle de doyar.
Siz önce bebeğinize, sonra kendinize bakın.
Gerisi hallolur