Adakus000 bu yazda bı yere gıtmessek eger daha dogrusu evden cıkıp bi yerlere gıtmessek devamını bende dusunemıyorum🤯🤯🤯 saka bi yana Allah şu illeti basımızdan alsın bizleri evlatlarımızı sevdıklerımızı korusun en onemlısı o, tatıl her zaman yapılır ama bazı seylerın telafısı yok Allah korusun ama ıhtıyacın var mı dersen o kadar cook ki anlatamam insallah gıdebılırız 🙏🏻🙏🏻