Berfin988 ikizbabymom çoğu doktor öyle mesela bi kerede annem eczaneye iburamin almaya gitti eczacı demişki vitamin kullanın ben kızım nezle oldumu vitamin kullanıyorum kardeşime bi kerede vitamin kullandı oda çok iyi geldi ilaçta iyi bi sıkıntısı yok 6yaşından küçüklere vermeyin yazıyo kullanım şeysinde bende o yüzden sabah öğlen akşam değil sabah akşam verdim 3gün sonra kestim hemen kızıma uygun vitamin bulabilsem alıcam bende ama küçük daha 1yaşına giricek 18inde
ikizbabymom Berfin988 doktorumuz umca yazdı bitkisel 1-5 yaş arası çocuklar için hatta yengem kızına hasta olmasın diye haftada bir veriyomuş küçükken bağışıklığı güçlendiriyomuş
Adeviyee ikizbabymom grip ilaçlarını 4 yaşından küçük çocuklara yazmıyorlar havaleye sebep olabiliyor
Pelo16 İçeriğindeki efedrin ya da fenilefrin havale oluşumunu destekler. Yalancı bahar ilacı olarak geöer. Kalbe yan etki yapar. Doktor demediği sürece kullanmayın. Öneren dr da çok görmedim. Uyku, uyuşukluk ve çarpıntı da yapar.
ikizbabymom Adeviyee sağol canım Allah razı olsun normalde ateş olmadığı sürece çok sıkıntı etmem hastalık sürecini ama ikizinede buşaltırdı tek başıma bakıyorum ve ben de gribim bi de diş çıkarıyolar çok zorladılar bu ara beni