Selam analar.Kızım 18 aylık üst solunum yolu enfeksiyonu var bugün doktora gittik şimdilik çok büyük bi sıkıntısı yok burun akıntısı dışında.Dün sağlık ocağındaki ebe iburamin zero ver dedi bugün çocuk doktorumuz çöpe at onu dedi umca solüsyon yazdı.Ben dünden beri iburamin zero veriyorum bu ilaçla ilgili bilgisi olan yazarsa sevinirim