birfincantuzruhu sizin gibi bende 2 aydır diyetteyim hala düzelmedi benimde aklımdan geçiyor gluten alerjisi doktor bunun hakkında birşey demedi ama derse de sanırım alerjik mamaya başlarım 3-5 tane şey yiyebiliyorum zaten ekmek de olmazsa onu geçtim herşeyde buğday var çok zor bir süreç 😓