Yesimmm canım biz Kırıkkaledeyiz tıp fakültesinde söyledi doktor çok iyi bi doktor du herseyi anlattı Ankara da Bülent sekerel varmış çok ünlü bi Prof muş yabancı lar bile ona geliyor muş bir çok arkadaşım da doktor un iyi olduğunu onayladı onlarda gitmişler 2 ayda toparlıyor muş durumu bize onu önerdi bakalım Çarşamba günü 5.30 randevu muz canım İnan benim kızım doğduğundan beri böyle çok doktor a götürdüm hepsi gaz dedi geçti hele bi tanenesi nde kızım 25 günlük tü doktor un yanında yemyeşil kaka yaptı hemen gösterdim bakın doktor hanım böyle yapıyor normal mi diye hep mi böyle yapıyo sıkıntılı böyle yapması ama zamanla geçer herhalde dedi öyle kızıyorum ki ozaman bize söyleseydi bi alerji doktor una götürün diye şimdi çok tan kızım düzelirdi o yüzden canım ben tıp fakültesi ne çok güveniyorum çok araştırıyorlar ama en azından çözüm ü buluyorlar kendini ler i bisey yapamazlarsa bi doktor tavsiye ediyorlar