sima kızımın ağlama krizlerine çare arıyorum sürekli acildeyiz çözüm sıfır. Çok içli içli ağlıyor gözyaşları felan üzüntüden ölücem. Battaniyede sadece uyutuyoruz. Yatağında uyumuyor sürekli elektronik sallanan ana kucağında. En son acilde süt alerjisi olabilir dedi ama kakasında kan yok. Bazen yeşil yapıyor ama sonra turuncumsu. 2 ay 23 günlük gaz uykuya zor dalıyor etrafımdaki herkes şaşkın düşün ki kimse kucağına almaya cesaret edemiyor ağlar diye. 😭🤦🏼♀️