Cok şükür kizim sağlıklı, guzel bir hikayemiz olsun isterdim ama kendi doktorum corona olunca baska doktor devam etti kontrollerime son 1 ay. Hamileligimde hep okurdum cati muayenesi oyle zor böyle zor diye hic zorlanmamistim ama dr sen normal doğuramazsın diye kestirip attı. Doğuma eşimin girmesine müsaade etmedi aglayarak girdim ağlayarak çıktım. Hele bir sonda takma olayı var ki o kadar insanın içinde:( hatırladıkca ağlayasım geliyor. Kızım doğdu yüzünü 5 saniye gördüm, sadece sagligi yerinde mi diyebildim sonra giydirmeye götürdüler..