Tarifini nasıl yaparım bilmiyorum. Benim ani sezaryen oldu. Belden uyuşturmuşlardı, tedirginlik vardı bebeğim sağlıklı mi diye. Doğduktan sonra hemen göstermediler bende bir problem olduğunu düşündüm ameliyatta ağlamaya başladım sakinleştirici yapıp gösterdiler hayal meyal ama gözümün önünde hep. Sonra emzirmek için getirdiler gözyaşlarım kendi kendine aktı. Kucağıma aldım kokusunu içime çektim, şükrettim, dua ettim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲