Yekk benim işimi kokaylaştıracaksa ve onunda alışmasını kolaylaştıracaksa e biraz emek sarfediyor insan. 2 yaşını beklemek istemiyorum çünkü alışan bebeler daha çok korkup yapmak istemşyolarmış. Şimdi bile bez bağlarken savaş veriyorum, 2 yaşında düşünemiyorum🤦🏻♀️