Yekk kızım 10 aylık ben de lazımlık aldım ve başladım. İlk gün sabah kalkar kalkmaz altını çıkardım vee çişini yaptı. Sonra banyo öncesi denedim aynı gün veee yine yaptı. Bugün yani 2.gün denedim ama yok yapmadı, sıkıldı, oturmak istemiyo falan🤦🏻♀️ Alışır heralde deyip denemeye devam ediyorum. Yalnız sabah uyanır uyanmaz yataktan kalkmak bana inanılmaz zor geliyo, işte onu napıcaz bilemiyorum,🤣