Henakiz bende ikea kullanıyorum bu dediklerinizi okuyunca acaba ikea değil mi aldığım dedim 😂😂😂 bu işler çok bebeksel bebeğin şahsına münhasır sanırım 😅sallanma yok gayet sağlam hantal değil heryere tek elle taşınıyor temizliği çok kolay bi defasında çocuğu orda bile yıkadım 🙄 blw mevzusunu bazen abartıyor çünkü oğlum kafa kulak ense maşallah yediriyor her bebek gibi. Valla ben iyiki bunu almışım dedim hep diğerlerinin temizliği ve hantallığı şikayet edildi hep çevremde. Bir süre sonra zaten yemek dışında tutulmuyor orda inmek istiyorlar en fazla bir yaşa kadar oyalanır benimki şuan 10 aylık. Aman ne destan yazdım beya