Arkadaşım Ikea mama sandalyesi verdi bana ama kullanıp kullanmamakta kararsızım. Bir kere çok sağlam değil, nitekim bir ayağı sürekli çıkıyordu başka ayak koymuş. Devrilebilir gibi duruyor. Ayrıca masası çocuğun yaşına veya boyuna göre ayarlanamıyor keza koltuğu da. Katlanmadığı için hantal. Bebek içindeyken yerini değiştirmek zor, tekerlekli değil çünkü. Yazarken anladım ki ben kararımı çoktan vermişim. 😂 Bence çocuğun gelişimine göre ayarlanabilen, katlanabilir ve tekerlekli sandalye mantıklı. Mutfakta iş yaparken bebek orada oturarak oyalanabilir. Daha önce bakmıştım, chicco, joie ve özellikle Peg Prego baya iyi modeller. Bunların ikinci elleri alınabilir çok para vermek istenmiyorsa.