Kızlar iyi geceler.
Sürekli postlar görüyorum, kafam allak bullak oldu. Lütfen sevgili @boncuk- ’unda dediği gibi; gerizekalıya anlatır gibi anlatabilir misiniz şu işi? 🥲
Bir miktar nakit paramız var. Holo diyorsunuz, btt mi ne bir şey diyorsunuz. Paribu deniyor, binance deniyor. Neye yatıralım? Nerden yatıralım? Nasıl yapalım? En basit haliyle bana bir anlatın lütfen…