Edakara benim oğlum da sarılık vardı dediler sarı lamla takın eşim gece lambası aldı ona alıştı sarılık geçinceye kadar kullandık sonra dedim bir gece ışıksık uyusun asla uyumadı bağır bağır sonra normal gece lambası almış eşim hem göremiyorum falan bebeği karanlıkta diye yeşildi ama çok aydınlık değildi onda da uyudu sonra nereye gitsem ışık açık olurdu en son işte halama gittşm akşam uyuttum koydum ışık açık enitşem dedi sen niye ışığı açık bırakıyorsun yazık bebeğe dedi kapat kızım daha rahat uyur dedi o kapatma o kapatma daha yok bu üçüncü hafta ışıksız uyuyoruz ve daha rahat uyuyor gece 2 kez falan emmek için kalkıyor bu hafta 5 aylık olucaz nasip olursa