asocialmom Marinedeniz Bebegimm1 bir de ne oldu tron sattım 2005 TL lik ama hesaba 1993 TL düştü yani ordan da yiyor paramızı resmen dolandırıcılık yapmaya kurmuşlar sistemi
asocialmom boncuk- binance de çeşit çok paribu aşırı acemi aslında bu konuda kullanılmaz cidden ben ilk alımımı binancede yapmıştım hiç sorun olmamıştı
asocialmom Kızlar binance verileri daha doğru paribu resmen adam kazıklıyo tron değeri binancede daha yüksek mesela
Bebegimm1 asocialmom onu bende fark ettim binance de btt 95 yaziyor paribu da 77 yaziyor ikiside ayni parayi vermiyor mu
Momsbabyy asocialmom Alırken satarken Komisyon kesiyor o yüzden olabilir, biz Btc Türk kullanıyoruz karışık da değil çökme vs de yaşamadık
asocialmom Bebegimm1 çok sinir oldum bankaya aktardım ta gece param hala gelmedi Nerden bulaştık paribuya ya
Bebegimm1 Nur006 bu ben 😂😂 aksam sistem kitlenince telefonu duvara atasım geldi icimden alan aldi satan sattı sen bekle hee cikıcak para kazancak diye gecirdim😂😂
Saremmmm asocialmom önerdiğiniz bı sayfa var mı bizde bozduramadik bugün hata verdi site hep sonra da düştü haliyle 😄