1 yasını doldurunca yaptırdık sakinleştirici verdiler bir de lokal anestezi hic anlamadık oğlumun sunnet olduğunu tabii hastanede o psikoloji gerçekten çok kötüydü içim gitti ama oglum benden bile güçlü çıktı eve bi geldi yürüyor koşuyor. 3 gün peşinde gezdik 1 haftada iyileşti. Bezin içine vazelin sürdüm her defasında değiştirince ve sık sık değiştik. 3. Gün banyo yaptırdım cok şükür geçti gitti 🙏