Bizde 3 aylıkken yaptırdık. Bende keşke daha önce yaptırsaydım dedim çünkü sakinleştirici verdiler. 3 aydan önce yaptırınca verilmiyormuş. 1 2 gün biraz ağladı sonra hemen toparlandı. Bir hafta krem kullandık, bir haftadan sonra her gün yıkadım dikişi çabuk düştü düzeldi