Dokuzuncu aydan itibaren yediden sonra yemedım sıvı aldım ama cok acıkınca da yogurt ve su soda ıle gecıstırdım,hemen veremedim seker cıko yiyen ben ağzıöa sürmüyorum ve hala kılo vermıyorum,birinci ayda uc kılo ıkı ayda sonra bir basladı uc kılo daha verdim,sadece sekerı bırak tam bugday ekmegı ve sekızden sonra katı bişi yeme,o karın guruldayacaaak😀😀