Linosunannesii merhaba, bence doktorunuza sormadan sıcak su banyosu yapmayın. Dikişlere bir zararı olabilir. Doğumdan sonra 3 dikişim vardı. Her tuvalet sonrası belden altımı yıkadım önce havluyla ardından penye bir bezle iyice kuraladım madecassol sürdüm ve batikonlandım. 1 haftaya acısı geçti ve 10. gündü yanlış hatırlamıyorsam dikişlerim düştü. Çok geçmiş olsun. Bir an önce iyileşirsiniz umarım. 💕