Benimde 20 günde iyileşti dikişlerim intihap kapmıştı şişmişti 2 güne bir gidip sıktırıyordum sıkarak içimdeki intihabı boşaltıyorlardı asla üstüne oturamadım arabada hele hastanye gitmek işkenceydi 3 tane antibiyotik bitirdim. Doktorum banada batikonlu ılık suya otur dedi. Eczacım otlar söyledi onları alıp kaynatıp oturdum. Batikonla tuvalet sonrası sildim içime batikon döktük en sonunda iyileşti çok şükür. Benimde dikişim çoktu dikişleri sık diktikleri için dışarı atamamış intihabı oyüzden birikmiş ve şişme yapmış