HamzaSiracveBen Ayazz444 bebelac gold daha cok sancı yapıyor doktorumuz bıze hipp combiotic verdi biz de 3 ayşık olacagız 28 de hipp gercekten iyi bir mama
Cemkuzusu Ya biz de sma kullanıyoruz kilo alımı falan gayet iyi ama dedikleri gibi özellikle gece sürekli ıkınıyır hep kabız 2-3 günde bir yapıyor, elimdeki mamalar bitince ben de bebelac golda geçeceğim sanırım 😏