Ayazz444 bızde baştan sma kullanıyorduk ancak dedıgınız gibi ıkınma huzursuzluk ve kabızlık yaptı. Hatta sındıremedı ve kakası yeşil renkliydi. Doktorumuz mamayı degıştırmemızı soyledı tavsıye uzerıne bebelac golda geçtık. Cok memnunun eskı ıkınma huzursuzluk kalmadı ayrıca ıkınma gıbı sıkıntıda yok. Kakasınıda her gun duzenlı yapıyor. Kılo alımıda 800-900 gram seklınde degıştı