mltmkrkl doğmadan önce hep sleepy kullanıcam demiştim. Ama hep bacaklarında ve göbüşünde inanılmaz iz yapıyordu. Molfixe geçtim sleepye göre daha tombik bir yapısı var daha memnun kaldım daha az iz yaptı en azından göbüşünde iz yok :) ben çok memnunum molfixden