Kızlar bebegim 28 günlük dogunca sleepy yeni dogan almıştım 1 numara 4 5 gün sonra 2 numaraya geçtik sonra bize hediye bez gelmişti prima 2 numara onu kullandık birde molfix 2 numara geldi onu kullandık şimdi sleepy 3 numara aldım memnundum ondan çünkü fakat molfix 2 ile aynı duruyor boyu yani slepy de 4 numara mı almalıyım üzerinde 7 14 kg yazıyor ama bebegim daha 5 kilo 🙄 bilemedim bir garip bez meselesi 🤣