Berfingngrn Denizgozlum sagolun sizede geçmiş olsun. Çok.sukur ki bizde hıc egzama döküntü olmadi sadece tekmproblem kakasindaki kan ve meme reddi.
Denizgozlum Berfingngrn beni de döküntüler zorluyor. Bir an da bütün vücudu kızarınca yanıyor kaşınıyor muhtemelen ağlama krizine giriyor. Geçene kadar ağlıyor 😔
Alinduru Berfingngrn ya diyette eksik bir besin var ya da diyette kaçak var maalesef. 1 yıl diyet yapmış biri olarak söylüyorum.
Berfingngrn Alinduru dr un dediklerini sadece yaptım ama hiç fayda görmedim. Şu an yumurta tavuk domates ıspanak bunlarida kesecem inşallah o.zmn geçer.
Uluhan Berfingngrn benim oğlumdada başta peynir alerjisi vardı geçti şuanda tahin alerjisi var ve tahini çok zor fark ettim o yüzden not almakta fayda var. Bir arkadaşımında çocuğunun çilek reçeline alerjisi oluşmuştu. Yani şu yada bu diye ayıramıyoruz genelde belli başlı ürünlerin dışında.
Alinduru Berfingngrn gluten, et süt ve süt ürünleri, yumurta, tavuk balık, tahin, susam, ıspanak, domates patlıcan kereviz bal kabağı, tropikal meyveler, kuru meyveler kuruyemişler, baharat gibi bir çok besin bize yasaktı.
Berfingngrn Alinduru bizim kapalı gıdalar süt ve süt ürünleri olan herşey dana eti. Sadece bunları dedi balık tavuk yumurta yiyebilirsin dedi ama çocuk da hıc düzelme olmadi.
Alinduru Berfingngrn yumurta tavuk balık çapraz alerjen olabiliyor. Yumurta başlı başına zaten alerjik. Ama tavuk ve balık da mesela kızıma çok dokunuyordu. Alerji merkezinde bunlsrın hepsini kestirdiler.
Berfingngrn Alinduru 3 aydan sonra test yapılabilir dedi ayın 9 una randevumuz vat inşallah yapılır da ona göre yol çizeriz.
Alinduru Berfingngrn inşallah 🙏🏻 Ama testler doğru sonuç vermeyebiliyor. Biz deri ateşi yaptırdık ama çoğu şeyi diyetle bulduk. Prof Ahmet Akçay doktorumuz, gizli alerjiler testlerde çıkmaz demişti.
alerjikbebek Berfingngrn Ya diyete uymuyorsunuz yada alerjisi olan bilmediginiz bir besini tuketiyorsunuz deriprick testi yapin bence 2 aydan itibaren yapılıyor hem öğrenmiş olursunuz neye aleejisi var
Hasev2707 Berfingngrn ekmegi de kesip kendiniz mısırdan ekmek yapabilirsiniz belki buğday alerjisi vardir
alerjikbebek Berfingngrn Yapmasada özel hastaneleri arayıp bilgi alın hangi çocuk Dr alerji testi yapıyor çünkü hepsi bakmaz alerji başka bişeydir. Deriprick testi çok basit ve hemen alınan bir sonuç sizde hemen öğreniyorsunuz önlem almakta fayda var hem bebeğe zarar hem Allah korusun alerjiden dolayı şok geçirme olunca ölümle sonuçlanıyormus. Allah esirgesin siz salça kullanmayın,yumurta yemeyin inek sütü bulunan hicbisey yemeyin.( Makarna, şehriye,erişte,bisküvi,çerez,salçalar,domates vs tarzında dikkat edin bu şekilde birçok şeye süt urunlerinede belli eder kendini canım) alerjik bebeler kilo alımı da yavaşlar az az alırlar
Alpaslaninannesii Berfingngrn yaa.bizimde ayniydi diyet yaptigim halde kan göruyordum ekngidsys gectikden sonra duzeldi yada ben göremiyorum arik kakasi koyulastigi icin 😑
Berfingngrn Alpaslaninannesii görünüyor ya gozukmeyecek gibi değil ama daha çok var ek gıdaya geçmeye de yavruma bisey olacak diye korkuyorum😪
Giray Alpaslaninannesii bende aynı şekilde mamaya başlayınca kakası koyulaştı ama beb didikliyorum görünmüyor zaten doktorum igne ucu kadar kan önemli degil demişti
Alpaslaninannesii Berfingngrn ek gidadan önce bende göruyordum.ama ek gidaya gwcince baya koyu renk oluyor canim dışkısı bwnde dusunup duruyordum nerde yanlis yapiyorum diye halada cilsidne kizarikliklar oluyor anlamiyorum ne dokundugunu bulamiyorum 😔😔
NehirElaninAnnesi Berfingngrn kalada kan olması bebeğin süt ve süt ürünlerine alerjisi var anlamına geliyor diye biliyorum yediklerinizde buna dikkat ediyor musunuz?
Berfingngrn NehirElaninAnnesi evet süt ve süt ürünlerine diyetteyim dana eti kapalı goda tüketmiyorum ama demek sadece bunlara yok alerjisi galiba başka şeylerde var
Mcan RuzgarMommys süt ürünlerini kestim ama bunlarda alerji yapıyormuymuş 🥴🥴biz ölmüşüz hanımlar. Neyse memeler süt dolsun da yavrucaklar sağlıkla büyüsün yeter, 💞
RuzgarMommys Mcan evet coklu besin alerjisi bu aslında. Ve süt ürünleri diyeti dediği zaman cikolata pastane ürünleri hicbirini yememek gerekiyor. 7 aydır hic yemedim :)