Berfingngrn merhaba. Bana da doktor sadece süt, tahin, susam, tüm paketli gıdalara diyet yap dedi. Zorla yumurtayı da diyete eklettim o gün. Ama şikayetlerimiz devam etti. Kaçak vermediğime emindim. İlaçlara kadar kontrol ediyordum. Çiğdem, yer fıstığı, dana eti, kuzu eti, tavuk, balık, kakao, ceviz bunlara da aşırı tepki verdi cildi. Bunları da kestim 2.5 aydır diyetteyim kan bitti kakada ama hala egzamaları devam ediyordu. Buğdayı kestim 2 haftayı geçti tüketmiyorum. Hiçbir şikayet kalmadı canım. Yer etmiş egzamaları vardı. Kulak arkadı, boyun, eklem yerleri, yanak, göz kapağında kalıcı gibi geçmeyen egzama vardı. Bunlar bile geçti. Deneyerek bulabilirsin. Her şeyi mutlaka yaz. Verdiği tepkileri yaz. O zaman bulmak daha kolay oluyor. Doktor bana dana etini sadece yasaklamıştı ama kuzu eti yediğimde de 3 gün boyunca kriz gibi bütün vücudu bir anda kızardı. Tavuk ve diğerlerinde de öyle oldu. Şükür ki 2 haftadır kızım rahatladı. Onu öyle görmek çok zor😌kuru ekmek yerim yeter ki öyle olmasın ama belki de ekmek yapıyordur diyordum öyle de çıktı işte dikkat etmek lazım. Geçmiş olsun size de