Melusina salcali_yumurtaaa lcw outletden aliyorum ben genelde birde ebebekten aliyorum onceden begendiklerimi favorilerime eiyorum fiuati düşünce aliyorum indirimleri takip etmeniz lazım
Gulllllll bbosphorussss bende de aynenn boyle şeyler oldu . Birkaç parça alınca bitane de yırtık göndermişler bildiğin. Bidaha asla
Oglusm salcali_yumurtaaa Bi memnun kalmayan benim heralde kalıpları cok ufak normalda 9-12 ay giyiyor oğlum 18-24 ay bile dar ve sıkı geldi aldığım üründe orta fiyatlı ucuz değildi çıtçıtları flan cok dandik ordan alcağıma lcwden alırım daha iyi
Balli_pastamm salcali_yumurtaaa Yani söyle diyim hem bebeginiz önden gidiyormus,hemde cocuklar 0-3 ayı çok giyemiyorlar . Neyse yaniltmis olmayayim siz 0-3 ay alin bence,ama çok parca alacaksaniz önce bir miktar verip bedeni deneyin sonra kalanini verin 👍
serebro salcali_yumurtaaa e bebeğin kalıpları küçük, minicityden hiç almadım ama 1 aylık bebek hergun hızlı hızlı buyur 0.3 almak çok riskli belki 1 kere anca giyer 3.6ay almak daha mantıklı.