salcali_yumurtaaa ayy ben yaptım çok pişmanım. Arkadaşımın bebeğine hediye tulum kızına da pijama takımı aldım. Tulum incecik arkası gözüküyor bildiğin. Ama kızına aldığım pijama çok güzel duruyor onda bi kusur göremedim. Kendime de 2 alt üst takım aldım 1tane tulum aldım. Tulumu boyuna göre büyük aldım ama küçük çıktı. Takımlardan biri omzu sökük, baya da büyük elimle diktim. Kumaşı da ince geldi. Diğer takımın önündeki süs hemen koptu ama diğer aldıklarıma göre kumaşı güzeldi.