daisybebek Yy2112 doktor saçmalamış bence gayet iyi daha ne olsun. Bence hiç mama ya başlama yazık emzir
Yy2112 daisybebek ben de cok emzirmek istiyorum ama bu 3. Meme reddi ve emdiginde an fazla 5 dk emiyor bana da doymuyor gibi geliyor
Sebastian Hem sağıp veriyorum hem emziriyorum dikkati dağınıkken bu aylarda emmiyor uyurken ve pek hareketli değilken güzel emiyor harici biberonla destekliyorum
Zeyna_ Yy2112 aaa olurmu öyle şey sakın başlamayın mamaya. Bizde 3 gün önce 3 ay kontrolundeydik tam 6 kiloyuz ve doktorum gayet iyi dedi. Ayrıca persentil tablosundan da bakabilirsiniz gayet iyi bu kilo. Lütfen yapmayn. Başka doktora görünün
DoruKalpp Zeyna_ biz de 3 ayligiz ve 5900 kg, doğum kilosu 3080di persentil tablosunu bi anlayamadım 3 ayliga göre iyi mj bu kg boyuda 58 cm 🤗🤗🍀
Minnossareannesi Deniz07 4 aylıkken 7500 kiloydu kızım da, sağlık ocağındaki ebe obez olacak beslenme saatlerini uzat ek gıdaya başla kilo alımı azalsın dedi 🤷🏼♀️
Cookanne Minnossareannesi ek gıda da kilomu az alıyormuş bebişlerr. Benım İlk cocuğum da ek gıdaya geçtiğim am 1 kg aldı 🤣
Bebegimm1 Minnossareannesi sizinkini obez olucak dediyse benm ki 3 aylikken obez demesi lazimdi 🤭 sadece kilosu sinırda dedi
Cookanne Yy2112 doğum kilosu mu cidden merak ettim. Benim cocuğum 2760 gr doğdu. 3 ayında 5400grdı.dpktorumun dediği iyi kilosu…. İlk 6 ayda doğum kilosunun 2 katı olması bizim kriterimiz dedi.
Cookanne Yy2112 kilosu bence yine iyi. Sizin yerinizde olsam mamaya başlamazdım . Farklı doktora görünün. Mamayı hemen ağzına sakız yapan Dr dan uzak durmalı
Minnossareannesi Cookanne Ebenin sağlıkla ilgili bilgisini siz düşünün işte 🤷🏼♀️ Tabiki onu dinlemedim doktoru da kilosuna normal dedi..
Deniz07 Zeynebinannesiii Bizede küçükken yapmıştı sindirim sistemi gelişmediği için doktorla konuştuk aptamil prosyneo önerdi ikisindende yarı yarıya karıştırıp vermemizi söyledi işe yaradı ben bir hafta önce prosyneoyu bıraktım sindirim sistemi geliştiği için birdaha olmadı
Zeyna_ Yy2112 hayır hayır çok iyi başlamayın. Tabi böyle diyorum ama başka problem yoksa. Sadece kilo için dediyse
Minnossareannesi Deniz07 aynen öyle canım doktor da normal olduğunu söyledi zaten Yani azda olsa çokta yapacak bişey yok çocuk ne kadar beslenmek istiyorsa o karar veriyor çok takmamak lazım kiloyu